Base

  • Pomocou jedného doplnku sa môžete pripojiť ku všetkým trhom, porovnávačom cien, kuriérom, systémom plnenia, fakturácie a komunikácie, ktoré používate.
  • Synchronizujte svoj sklad s rôznymi predajnými kanálmi.
  • Odosielanie objednávok odosielateľom a tlač štítkov.
  • Úspora nákladov na individuálne vytváranie sietí.
  • Automatizačné nástroje, ktoré znižujú náklady o tisíce.
  • Všetky služby za jednotnú cenu.

Base prináša klientom spoločnosti Upgates viac ako 500 nových doplnkov, viac ako 75 trhovísk a kompletnú správu objednávok zo všetkých predajných kanálov.

Base, jedna z najväčších európskych integračných platforiem, ktorá pomáha obchodom už 15 rokov, prináša kompletné prepojenie so spoločnosťou UpGates. Klienti Upgates sa teraz môžu pripojiť ku komunite 20 000 e-shopov, ktoré využívajú viac ako 500 rôznych prepojení na miestne a medzinárodné porovnávače cien, trhoviská, dopravcov, systémy ERP a ďalšie užitočné služby, a to všetko v rámci jednej platformy bez obmedzení, už od 199 Kč mesačne.

Pripojením Base k e-shopu Upgates môžete:

  • Pripojenie k viac ako 75 trhom, viac ako 15 webom na porovnávanie cien
  • Majte všetky objednávky na jednom mieste
  • Synchronizácia všetkých skladov a úrovní zásob online
  • Vybavovanie všetkých objednávok vrátane fakturácie, účtovania a komunikácie so zákazníkmi.
  • Správa celého procesu prepravy z jedného miesta, tlač štítkov
  • Automatizácia celého procesu objednávky podľa vašich potrieb

 

Využite špeciálnu ponuku

Jeden systém. Množstvo výhod.

Obľúbené predajné platformy a nástroje elektronického obchodu na jednom mieste! Kombinujte ich v ľubovoľnej konfigurácii, aby vyhovovali vášmu obchodnému modelu.

 Potrebné integrácie

Vyberte si zo širokej ponuky integrácií a použite tie, ktoré vyhovujú vášmu podnikaniu. Jeden systém a jedno predplatné vám umožní prístup k obľúbeným platformám trhov (napr. Allegro, eBay, Amazon), obchodom, dopravcom a účtovným systémom. Upgates je možné prepojiť s mnohými systémami, ktorých aktuálny prehľad nájdete tu: https://baselinker.com/cs-CZ/integrace/upgates/

 Správa objednávok

Zabudnite na samostatné prihlásenia do rôznych platforiem. Spravujte svoje viackanálové objednávky v jednom systéme a používajte ho aj na vystavovanie faktúr, tlač štítkov a odosielanie balíkov.

Všetky predajné kanály na jednom mieste

Či už spracovávate objednávky na trhovisku, v internetovom obchode, telefonicky alebo osobne, môžete ich všetky zhromaždiť na jednom používateľsky prívetivom ovládacom paneli. Správa online predaja ešte nikdy nebola taká jednoduchá!

Plnenie objednávok rýchlejšie ako kedykoľvek predtým

BaseLinker za vás spracuje množstvo úloh: automaticky posiela správy zákazníkom, mení stavy objednávok, vystavuje faktúry, vytvára zásielky a tlačí potrebné dokumenty!

Pozitívne prekvapte zákazníka

Pomocou aplikácie Pick&Pack Assistant môžete zásielku nielen správne zabaliť, ale aj odfotiť! BaseLinker Caller vám zobrazí objednávky zákazníkov na obrazovke telefónu, keď vám zákazník zavolá.

 Zásoby produktu

Synchronizácia skladu s rôznymi predajnými kanálmi vám umožní zabudnúť na množstevné a cenové rozdiely a automaticky uzatvárať obchody, keď sú zásoby nulové.

Pohodlná základňa produktu

Ak nemáte vlastný obchod, môžete spravovať výber produktov priamo z aplikácie BaseLinker. Virtuálny sklad je vám k dispozícii a ponúka vám možnosť spravovať údaje o vašich produktoch. Ak máte obchod, môžete katalogizovať položky mimo ponuky obchodu.

Rýchly dovoz produktov

Pridávajte produkty do skladu BaseLinker akýmkoľvek spôsobom, ktorý vám vyhovuje: ručne, prostredníctvom súborov alebo importom ponúk s možnosťou vytvárať produkty v sklade.

Zoznam produktov na trhu priamo zo skladu

Sklad spoločnosti BaseLinker je zdrojom produktov, ktoré sú okamžite viditeľné vo formulári zobrazenia. Systém automaticky priraďuje cenníky, šablóny a kategórie a pridáva parametre. Môžete z neho vydať stovky citácií len niekoľkými kliknutiami!

 Manažér trhoviska

Rýchle zobrazenie z akéhokoľvek skladu

Pripojte svoj obchod, veľkoobchod, systém ERP alebo použite sklad BaseLinker. Venujte chvíľu času nastaveniu pravidiel pre výpis, aby ste proces urýchlili.

Správa online predaja z jedného ovládacieho panela

Bez ohľadu na to, na akom trhu predávate (napr. Amazon alebo eBay), môžete všetky ponuky ovládať z jedného systému. Môžete kontrolovať stav výpisov a hromadne ich upravovať.

Už žiadne rozdiely v zásobách a cenách!

BaseLinker poskytuje automatickú synchronizáciu akcií a cien na viacerých platformách trhov súčasne. Môže tiež uzavrieť vaše ponuky, ak akcie alebo cena dosiahnu nulu.

 Správa prepravy

Proces prepravy je sústredený na jednom mieste

V systéme sme zhromaždili viacero prepravných operátorov, takže môžete odosielať zásielky z jedného ovládacieho panela namiesto prihlasovania sa do každého účtu prepravcu. Zásielky môžete vytvárať po jednej, hromadne alebo nastaviť systém tak, aby ich vytváral automaticky!

Udržujte zákazníka v kontakte so zásielkou

Už nemusíte pamätať na odosielanie oznámení - systém odošle automatickú správu vždy, keď sa zmení stav zásielky. Zákazník si môže stav objednávky skontrolovať aj na stránke s informáciami o objednávke.

Užite si automatizáciu

BaseLinker vám pomôže preniesť prepravné číslo na trhovisko a do obchodu. Okrem toho vytlačí prepravné štítky, napríklad keď označíte objednávku ako "zabalenú".

 Automatizácia procesov

Automatizované akcie umožňujú systému posielať e-maily zákazníkom, vytvárať balíky, tlačiť štítky alebo vystavovať faktúry, takže sa môžete sústrediť na rozvoj svojho podnikania.

Automatické zmeny stavu

Vytvorte si vlastné stavy, ktoré vám pomôžu usporiadať zoznam objednávok. Modul automatických akcií presúva príkazy medzi nimi, keď nastane určitá udalosť.

Skráťte čas spracovania objednávky!

Pomocou programu Pick&Pack Assistant a automatických akcií môžete výrazne skrátiť čas spracovania každého balíka. Systém využíva snímač čiarových kódov, aby sa minimalizovala manuálna práca.

Oddýchnite si od opakujúcich sa činností

Namiesto posielania správ zákazníkom, vystavovania faktúr, vytvárania zásielok alebo tlače štítkov sa sústreďte na rozvoj svojho podnikania a ponuky produktov, zatiaľ čo systém vykonáva opakujúce sa úlohy za vás.

Vybraná spoločnosť

Dôveruje nám viac ako 16 000 spoločností. Pridajte sa k nim a získajte všetky výhody.

Keď kliknete na tlačidlo „Aktivovať“, integrácia služby Upgates sa automaticky vytvorí vo vašom účte Base.

Integráciu Upgates v Base potom môžete ďalej konfigurovať, napr. preberanie objednávok, import produktov, synchronizáciu zásob, cien atď.

Doplnok umožňuje propojenie na tieto služby: