Doplnkov

Google Ads

  • Rôzne spôsoby cielenia podľa kľúčových slov, umiestnenia reklamy, veku, lokality, jazyka, dní a časov, frekvencie atď.
  • Majte svoje náklady vždy pod kontrolou vďaka nastaveným maximálnym výdavkom.
  • Zistite informácie o každom kliknutí na vašu reklamu.
  • Získate cenné informácie o tom, koľko vaše reklamy v priemere stoja, na základe toho, ktorí zákazníci si niečo kúpia online alebo vám aspoň zavolajú. 

O službe

Google Ads je reklamný systém spoločnosti Google na báze platieb za kliknutie (PPC). Google Ads umožňuje firmám s minimálnym rozpočtom zobrazovať svoje reklamy ľuďom, ktorí sa aktívne zaujímajú o ich produkty alebo služby.

Reklamy Google možno rozdeliť na tri hlavné podskupiny. Reklamy vo vyhľadávaní sa zobrazujú predovšetkým vo vyhľadávači Google nad neplatenými výsledkami vyhľadávania. Zadávateľ reklamy rozhoduje o spôsobe ich zobrazenia, najčastejšie pomocou kľúčových slov.

Reklamy v obsahovej sieti sa môžu zobrazovať na akejkoľvek webovej lokalite, ktorá poskytuje spoločnosti Google reklamný priestor. Z pohľadu poskytovateľa webových stránok je to potom systém AdSense.

Videoreklamy sa môžu zobrazovať najmä v službe YouTube, ale aj na iných stránkach na internete. Videoreklamy sa najčastejšie platia za zobrazenie alebo za zobrazenie.

Nastavenie týchto reklám je veľmi jednoduché a používa ho väčšina internetových obchodov.

Aktivácia v Upgates

Postupujte podľa tejto nápovedy.

  • Kód pre konverzie - špeciálny kód pre zisťovanie konverzií vašej PPC reklamy.
  • Kód remarketingový - špeciálny kód pre zaistenie remarketingu.

So službou vás prepoja tieto doplnky: