Doplnkov
Google Ads
- Rôzne spôsoby cielenia podľa kľúčových slov, umiestnenia reklamy, veku, lokality, jazyka, dní a časov, frekvencie atď.
- Majte svoje náklady vždy pod kontrolou vďaka nastaveným maximálnym výdavkom.
- Zistite informácie o každom kliknutí na vašu reklamu.
- Získate cenné informácie o tom, koľko vaše reklamy v priemere stoja, na základe toho, ktorí zákazníci si niečo kúpia online alebo vám aspoň zavolajú.
O službe
Google Ads je reklamný systém spoločnosti Google na báze platieb za kliknutie (PPC). Google Ads umožňuje firmám s minimálnym rozpočtom zobrazovať svoje reklamy ľuďom, ktorí sa aktívne zaujímajú o ich produkty alebo služby.
Reklamy Google možno rozdeliť na tri hlavné podskupiny. Reklamy vo vyhľadávaní sa zobrazujú predovšetkým vo vyhľadávači Google nad neplatenými výsledkami vyhľadávania. Zadávateľ reklamy rozhoduje o spôsobe ich zobrazenia, najčastejšie pomocou kľúčových slov.
Reklamy v obsahovej sieti sa môžu zobrazovať na akejkoľvek webovej lokalite, ktorá poskytuje spoločnosti Google reklamný priestor. Z pohľadu poskytovateľa webových stránok je to potom systém AdSense.
Videoreklamy sa môžu zobrazovať najmä v službe YouTube, ale aj na iných stránkach na internete. Videoreklamy sa najčastejšie platia za zobrazenie alebo za zobrazenie.
Nastavenie týchto reklám je veľmi jednoduché a používa ho väčšina internetových obchodov.
Aktivácia v Upgates
Postupujte podľa tejto nápovedy.
- Kód pre konverzie - špeciálny kód pre zisťovanie konverzií vašej PPC reklamy.
- Kód remarketingový - špeciálny kód pre zaistenie remarketingu.
Akademia: Jak na PPC reklamu e-shopu na Google
Akademia: Google: Nakolik vás přijdou kampaně?