DataPlus
- Poskytovateľ DataPlus
- Telefón +420 730 670 687
- Email jan.malatinsky@advisio.cz
- Obchodné podmienky doplnku
- Zabezpečí kvalitné dáta pre online reklamy a podporí rast vašich tržieb.
- Pomôže odhaliť záujmy zákazníkov a ponúkne im produkty, ktoré chcú kúpiť.
- Funkčný nástroj aj v dobe konca cookies tretích strán a nových GDPR pravidiel.
- Vyvinutý skúsenými dátovými špecialistami z agentúry Advisio.
- V súlade s GDPR, preverený odborníkmi z eLegal.
Dáta ubúdajú, o tržby neprídu len pripravení
Rozmach AdBlockerov, cookie lišt, nové pravidlá GDPR a ďalšie faktory vedú už viac ako dva roky k nedostatku dát v reklamných a analytických systémoch e-shopov. Kvôli tomu sa znižuje efektivita reklám, analytici nemajú relevantné reporty pre rozumné rozdeľovanie rozpočtov a ubúda zákazníkov prichádzajúcich z online.
Digitálna marketingová agentúra Advisio, ktorá sa viac ako 10 rokov stará o digitál tých najznámejších českých e-commerce značiek aj regionálnych projektov, na také zásadné zmeny v digitálnom marketingu zareagovala s predstihom a vyvinula vlastné riešenie – DataPlus. To vďaka najnovšej technológii server-side taggingu zmeria až 99 % dát potrebných na oslovenie relevantných zákazníkov.
Získate podrobné informácie o úspešnosti jednotlivých reklamných kanálov. Na základe kompletných dát urobíte kroky, ktoré povedú k zefektívneniu a rýchlejšiemu učeniu kampaní, a tým aj k zvyšovaniu tržieb. Tu platí priama úmera – čím viac relevantných dát, tým väčší potenciál k rastu. O tom sa už presvedčila desiatka klientov Advisio.
Ako nainštalovať DataPlus?
Implementácia DataPlus je veľmi jednoduchá, zvládnete ju v pár krokoch.
V ľavom menu kliknite na Doplnky > Zoznam doplnkov > vyhľadajte DataPlus > Aktivovať.
Po inštalácii doplnku uvidíte viac informácií o DataPlus. V ľavom menu bude potrebné dokončiť konfiguráciu a nastavenie. Doplnok vás prevedie oboma krokmi.
Pri konfigurácii vyberte domény, na ktorých chcete nastaviť DataPlus, a potvrďte. Ak všetko prebehne v poriadku, dôjde k overeniu DNS nastavení a v poslednom kroku sa automaticky nastaví merací skript do meracích kódov cez API a vytvorí sa Google Analytics 4.
Akonáhle dokončíte konfiguráciu, na kontaktný e-mail, ktorý ste použili pri vytvorení e-shopu, vám príde pozvánka na prístup do novovytvoreného GA4 účtu. Tento proces však nemusí vždy prebehnúť správne. Ak je napríklad e-shop vytvorený cez e-mail na Seznam.cz, môže nastať problém s nasdielaním GA4. V takom prípade kontaktujte technickú podporu na e-maile dataplus@advisio.cz, ktorá problém vyrieši.
Zostáva už len nastavenie prepojenia s Google Ads. Kliknite na Nastavenia v ľavom menu a postupujte krok za krokom.
Predtým, ako začnete s prepojovaním, uistite sa, že ste prihlásení do Google účtu, ktorý má prístup ako do GA4, tak do Google Ads.
- Otvorte GA4, ktoré chcete prepojiť. Vľavo dole kliknite na Administrátor.
- V menu nájdite sekciu Prepojenie služieb a potom vyberte Prepojenie Google Ads.
- Kliknite na tlačidlo Prepojiť vpravo hore.
- Vyberte Google Ads účet, ktorý chcete prepojiť. V ďalšom nastavení nič nemeňte a kliknite na Dokončiť.
- Ak sa vám nezobrazuje váš Google Ads účet, skontrolujte, že máte v GA4 aj Google Ads dostatočné oprávnenia.
Prečo si vybrať DataPlus?
- Kľúčové dáta na správnom mieste
- Riešenie pre všetky e-shopy
- Dôveryhodne zabezpečené dáta
- Rýchla a jednoduchá implementácia
- Spoľahlivá podpora špecialistov
- Priebežná aktualizácia systému
Kto využije DataPlus?
DataPlus je nástroj vhodný pre každý typ e-shopu. Pracovať s ním budú hlavne dátoví alebo weboví analytici, ale ocenia ho aj majitelia e-shopov, marketingoví manažéri alebo agentúry – vďaka DataPlus lepšie spoznajú svojich zákazníkov a nastavia si úspešné biznisové stratégie. Je to jednoduché: presnejšie dáta znamenajú vyššie obraty.