DataPlus

  • Zabezpečí kvalitné dáta pre online reklamy a podporí rast vašich tržieb.
  • Pomôže odhaliť záujmy zákazníkov a ponúkne im produkty, ktoré chcú kúpiť.
  • Funkčný nástroj aj v dobe konca cookies tretích strán a nových GDPR pravidiel.
  • Vyvinutý skúsenými dátovými špecialistami z agentúry Advisio.
  • V súlade s GDPR, preverený odborníkmi z eLegal.

Dáta ubúdajú, o tržby neprídu len pripravení

Rozmach AdBlockerov, cookie lišt, nové pravidlá GDPR a ďalšie faktory vedú už viac ako dva roky k nedostatku dát v reklamných a analytických systémoch e-shopov. Kvôli tomu sa znižuje efektivita reklám, analytici nemajú relevantné reporty pre rozumné rozdeľovanie rozpočtov a ubúda zákazníkov prichádzajúcich z online.

Digitálna marketingová agentúra Advisio, ktorá sa viac ako 10 rokov stará o digitál tých najznámejších českých e-commerce značiek aj regionálnych projektov, na také zásadné zmeny v digitálnom marketingu zareagovala s predstihom a vyvinula vlastné riešenie – DataPlus. To vďaka najnovšej technológii server-side taggingu zmeria až 99 % dát potrebných na oslovenie relevantných zákazníkov.

Získate podrobné informácie o úspešnosti jednotlivých reklamných kanálov. Na základe kompletných dát urobíte kroky, ktoré povedú k zefektívneniu a rýchlejšiemu učeniu kampaní, a tým aj k zvyšovaniu tržieb. Tu platí priama úmera – čím viac relevantných dát, tým väčší potenciál k rastu. O tom sa už presvedčila desiatka klientov Advisio.

Ako nainštalovať DataPlus?

Implementácia DataPlus je veľmi jednoduchá, zvládnete ju v pár krokoch.

V ľavom menu kliknite na Doplnky > Zoznam doplnkov > vyhľadajte DataPlus > Aktivovať.

Po inštalácii doplnku uvidíte viac informácií o DataPlus. V ľavom menu bude potrebné dokončiť konfiguráciu a nastavenie. Doplnok vás prevedie oboma krokmi.

Pri konfigurácii vyberte domény, na ktorých chcete nastaviť DataPlus, a potvrďte. Ak všetko prebehne v poriadku, dôjde k overeniu DNS nastavení a v poslednom kroku sa automaticky nastaví merací skript do meracích kódov cez API a vytvorí sa Google Analytics 4.

Akonáhle dokončíte konfiguráciu, na kontaktný e-mail, ktorý ste použili pri vytvorení e-shopu, vám príde pozvánka na prístup do novovytvoreného GA4 účtu. Tento proces však nemusí vždy prebehnúť správne. Ak je napríklad e-shop vytvorený cez e-mail na Seznam.cz, môže nastať problém s nasdielaním GA4. V takom prípade kontaktujte technickú podporu na e-maile dataplus@advisio.cz, ktorá problém vyrieši.

Zostáva už len nastavenie prepojenia s Google Ads. Kliknite na Nastavenia v ľavom menu a postupujte krok za krokom.

Predtým, ako začnete s prepojovaním, uistite sa, že ste prihlásení do Google účtu, ktorý má prístup ako do GA4, tak do Google Ads.

  1. Otvorte GA4, ktoré chcete prepojiť. Vľavo dole kliknite na Administrátor.
  2. V menu nájdite sekciu Prepojenie služieb a potom vyberte Prepojenie Google Ads.
  3. Kliknite na tlačidlo Prepojiť vpravo hore.
  4. Vyberte Google Ads účet, ktorý chcete prepojiť. V ďalšom nastavení nič nemeňte a kliknite na Dokončiť.
  5. Ak sa vám nezobrazuje váš Google Ads účet, skontrolujte, že máte v GA4 aj Google Ads dostatočné oprávnenia.

Prečo si vybrať DataPlus?

  • Kľúčové dáta na správnom mieste
  • Riešenie pre všetky e-shopy
  • Dôveryhodne zabezpečené dáta
  • Rýchla a jednoduchá implementácia
  • Spoľahlivá podpora špecialistov
  • Priebežná aktualizácia systému

Kto využije DataPlus?

DataPlus je nástroj vhodný pre každý typ e-shopu. Pracovať s ním budú hlavne dátoví alebo weboví analytici, ale ocenia ho aj majitelia e-shopov, marketingoví manažéri alebo agentúry – vďaka DataPlus lepšie spoznajú svojich zákazníkov a nastavia si úspešné biznisové stratégie. Je to jednoduché: presnejšie dáta znamenajú vyššie obraty.

Doplnok umožňuje propojenie na tieto služby: