Balíkuj

  • Logistics solutions, carrier integration via API
  • Downloading orders from the e-shop and completing them using barcodes
  • Shipping and shipment tracking
  • Printing labels in PDF, ZPL, either in bulk or for individual carriers
  • Automating order status updates

Čo vám doplnok prinesie?

Balíkuj je jedinečná logistická a automatizačná platforma, ktorá spája funkcie viac ako piatich softvérov do jedného. Balíkuj Vám uľahčí automatizáciu, expedíciu zásielok i objednávok, vystaví faktúry, spravuje sklady a množstvo ďalších činností na e-shope. Zabudnite na mrhanie časom na opakujúce sa činnosti, nechajte Váš e-shop riadiť automatizovane a s minimom úsilia.

Vďaka Balíkuj získate v jednom systéme:

  • Zásielky - od štítku, informačných HTML emailov zákazníkom, sledovanie doručenia až po vystavenie faktúry po doručení zásielky
  • Objednávky - správa objednávok, bezchybná kompletácia objednávok
  • Faktúry - vystavíme faktúru, proformu, zálohovú faktúru, spárujeme platby, podporujeme viac fakturačných firiem, bankových účtov, číselných radov
  • Automatizácia a pravidlá - pomocou našej automatizácie prepíname stavy zásielok, vystavíme faktúru, pošleme email a mnoho ďalšieho
  • Sklady - Kompletná skladová evidencia, príjemky, výdajné, možnosť využitia Zebra terminálu - pripravujeme na spustenie
  • Reklamácia - Správa reklamácií a vratiek z objednávok - všetko jednoducho a prehľadne - pripravujeme na spustenie

Balíkuj sme vytvorili pre e-shopárov, ktorí nechcú integrovať tony rôznych softvérov za desiatky tisíc korún. U nás v systéme nájdete všetko potrebné a ostatné postupne pridávame.

  • Zásielky

    • Vytvoríme Vám štítok pre zásielku, zákazníkovi pošleme informačný HTML email o expedícii zásielky
    • Sledujeme celý životný cyklus zásielky (Tracking) a vieme posielať emaily o nevyzdvihnutí zásielok - urgencia
    • Vieme, kedy je zásielka doručená, vieme poslať ďakovný email alebo napríklad vystaviť faktúru po doručení zásielky
    • Po doručení alebo vrátení zásielky vieme prepnúť stav objednávky na Vami zvolený
    • Dávame štatistiky a podklady k tomu, koľko zásielok sa dnes doručuje, koľko je nedoručených
    • Podporujeme priame napojenie dopravcov Česká pošta, PPL, DPD, GLS, WEDO, One By Allegro, GEIS, DPD SK, GLS SK, Slovenská pošta a další
    • To všetko za bezkonkurenčnú cenu 0,5 € / zásielku
  • Objednávky

    • Správa objednávok v jednoduchom rozhraní
    • Bezchybná kompletizácia objednávok pomocou čítačky a na jedno kliknutie vytvoriť štítok k zásielke - možnosť pridať poznámku, kusy, veľkosť apod.
    • Prepínanie stavov objednávok môžete riešiť aj nás a úplne automatizovane
    • Objednávky a zásielky môžete tlačiť rovno na tlačiareň bez nutnosti sťahovania a otvárania PDF
  • Fakturácia

    • Podpora viacerých fakturačných firiem v iba systéme, viac bankových účtov, viac číselných radov apod.
    • Vystavíte faktúru/zálohovú alebo proforma faktúru, opravný daňový doklad, a to všetko automatizovane
    • Automaticky párujeme platby s bankovým účtom čiže hneď viete, kto Vám zaplatil
    • Z objednávky si vytvoríte faktúru na jedno kliknutie
    • Faktúry vieme exportovať do ISDOC, POHODA, FAKTUROID a ďalších softvér
  • Automatizácia

    • Náš prepracovaný systém pravidiel umožňuje vytvoriť automatizáciu najbežnejších činností
    • Napríklad:
      • Po zaplatení zašle faktúru
      • Keď má objednávka platbu kartou a je nezaplatená x minút/hodín, vystav faktúru a pošli emailom
      • Zmení stav objednávky podľa nadefinovaných podmienok
    • Postupne pridávame ďalšie podmienky, akcie a funkcie
  • Sklady - práve pripravujeme

    • Definícia skladu, lokácií, pozícií
    • Evidencia šarží, výrobných čísel, expirácií
    • Príjemky, výdajky, rezervácie, kompletný prehľad nad skladom
    • Iventúry po sektoroch, po častiach apod.
    • Automatická expedícia z objednávok
    • Práca so mobilnými terminálmi (Zebra, Chainway, ..) pomocou vlastnej Android aplikácie
    • Picking produktov z viacerých objednávok - rôzne stratégie pickingu

To všetko nájdete v jednom systéme bez nutnosti využitia napojenia iných externých systémov.

Ako môžem aktivovať a používať doplnok?

Aktivácia doplnku a jeho následná prevádzka je veľmi jednoduchá a bezproblémová. Pre správne využívanie doplnku je potrebné mať vytvorený účet v našej službe Balíkuj. Odporúčame si najskôr vytvoriť účet v Balíkuj a aktivovať napojenie na vybraných dopravcov. Ďalšie informácie a návody ohľadom prepojenia Upgates a Balíkuj nájdete v našej dokumentácii.

Samotná aktivácia overeného doplnku v Upgates prebieha pomocou aktivačného tlačidla v administrácii Upgates -> Doplnky.

 

Po kliknutí na tlačidlo Aktivovať dôjde k presmerovaniu do našej aplikácie, kde je potrebné:

  1. Prihlásiť sa k svojmu existujúcemu účtu Balíkuj
    alebo
  2. Vytvoriť nový účet Balikuj

 

Akonáhle budete mať aktivovaný doplnok, radi Vám pomôžeme s nastavením integrácie na Váš e-shop úplne zadarmo.

Pomôžeme Vám úplne zadarmo:

  • Nastaviť dopravcu + prepojenie dopravy na e-shope
  • Nastaviť expedíciu a správu objednávok
  • Nastaviť automatizáciu a prepínanie stavov
  • Aktivovať fakturačný systém
  • A mnoho ďalšieho

Viac informácií nájdete aj v sekcii našej dokumentácie na https://docs.balikuj.cz, kedy inštalácii a nastaveniu Upgates sa venujeme v článku https://docs.balikuj.cz/docs/application/upgates.

Pokiaľ budete mať záujem, pripravujeme postupne nové video návody na našom YouTube kanále https://www.youtube.com/@Balikuj.

Prečo si vybrať práve tento doplnok a aké sú jeho konkurenčné výhody?

Vďaka Overenému doplnku Balíkuj získate mnoho unikátnych možností, ktoré inde v jednom systéme nenájdete:

  • Správa objednávok aj z viacerých rôznych e-shopov
  • Vytvorenie zásielok z objednávok alebo pokročilé vytvorenie zásielok v jednom rozhraní pre všetkých dopravcov
  • Sledovanie (Tracking) zásielok s možnosťou upozornenia
  • Pravidlá a akcie pre automatizáciu procesov na eshope
  • Prepojenie tlačiarní zo svojho PC priamo do Balíkuj
  • Fakturácia, zálohové faktúry, opravné daňové doklady (práve pripravujeme)
  • Reklamácia - kompletné riešenie reklamácií, obrázkov, vrátane napojenia na e-shop (práve pripravujeme)
  • Sklady a logistika (práve pripravujeme)
  • Exporty a importy z dodávateľských súborov/feedov(práve pripravujeme)

Je tento doplnok pre vás vhodný?

Kedy službu využijem

  • Chcem automatizovať expedíciu zásielok a mať prehľad o tom, ktoré zásielky sú nevyzdvihnuté, problémové
  • Chcem informovať zákazníkov o priebehu expedície a doručení zásielok pomocou HTML emailov
  • Chcem bezchybne kompletizovať objednávky
  • Chcem vystavovať faktúry a využívať kompletný fakturačný systém s párovaním platieb
  • Chcem generovať štítky v PDF, ZPL
  • Chcem spracovávať objednávky z niekoľkých eshopov v jednom rozhraní
  • Chcem si vytvoriť pravidlá na objednávky alebo zásielky s akciou na zmenu stavu, zaslanie emailu, zaslanie emailovej šablóny, zaslanie POST requestu
  • Chcem tlačiť štítky a objednávky priamo z webovej aplikácie na tlačiarni (napr. v sklade) bez nutnosti sťahovania, otvárania a tlačenia PDF súboru

Kde nájdem podporu

Snažíme sa byť ľuďom čo najviac nápomocní a ponúkame preto hneď niekoľko druhov podpory:

Pomôžete nám vylepšiť službu?

Snažíme sa robiť službu hlavne pre vás. Zákazník je pre nás vždy na prvom mieste, a preto budeme radi, pokiaľ sa s nami podelíte o svoje nápady, rady alebo pripomienky. Všetko sa pokúsime čo najskôr zapracovať. Písať svoje pripomienky nám môžete do diskusného fóra priamo v našej administrácii na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.

Čo ešte môžete získať?

Pomôžete nám vylepšiť službu?

Snažíme sa robiť službu hlavne pre vás. Zákazník je pre nás vždy na prvom mieste, a preto budeme radi, pokiaľ sa s nami podelíte o svoje nápady, rady alebo pripomienky. Všetko sa pokúsime čo najskôr zapracovať. Písať svoje pripomienky nám môžete do diskusného fóra priamo v našej administrácii na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.

Posledná aktualizácia:

Verzia 2 (04.01.2025)
  • Sprístupnenie plných práv k stavom objednávok (založenie, zmazanie, zmena)
  • Zrušenie práce s products
Funkcia tohto doplnku:
  • Expedičný systém
  • Logistika
  • Prepojenie s dopravcami
  • Tlač štítkov
  • Trasovanie zásielok
  • Inventúra
  • Čítačka
  • Fakturačný systém
Doplnok umožňuje propojenie na tieto služby: