Balíkuj

- Poskytovateľ PROGRAMATORI s.r.o.
- Telefón +420 739 338 337
- Email info@balikuj.cz
- Obchodné podmienky
- Cenník
- Logistics solutions, carrier integration via API
- Downloading orders from the e-shop and completing them using barcodes
- Shipping and shipment tracking
- Printing labels in PDF, ZPL, either in bulk or for individual carriers
- Automating order status updates
Čo vám doplnok prinesie?
Balíkuj je jedinečná logistická a automatizačná platforma, ktorá spája funkcie viac ako piatich softvérov do jedného. Balíkuj Vám uľahčí automatizáciu, expedíciu zásielok i objednávok, vystaví faktúry, spravuje sklady a množstvo ďalších činností na e-shope. Zabudnite na mrhanie časom na opakujúce sa činnosti, nechajte Váš e-shop riadiť automatizovane a s minimom úsilia.
Vďaka Balíkuj získate v jednom systéme:
- Zásielky - od štítku, informačných HTML emailov zákazníkom, sledovanie doručenia až po vystavenie faktúry po doručení zásielky
- Objednávky - správa objednávok, bezchybná kompletácia objednávok
- Faktúry - vystavíme faktúru, proformu, zálohovú faktúru, spárujeme platby, podporujeme viac fakturačných firiem, bankových účtov, číselných radov
- Automatizácia a pravidlá - pomocou našej automatizácie prepíname stavy zásielok, vystavíme faktúru, pošleme email a mnoho ďalšieho
- Sklady - Kompletná skladová evidencia, príjemky, výdajné, možnosť využitia Zebra terminálu - pripravujeme na spustenie
- Reklamácia - Správa reklamácií a vratiek z objednávok - všetko jednoducho a prehľadne - pripravujeme na spustenie
Balíkuj sme vytvorili pre e-shopárov, ktorí nechcú integrovať tony rôznych softvérov za desiatky tisíc korún. U nás v systéme nájdete všetko potrebné a ostatné postupne pridávame.
Zásielky
- Vytvoríme Vám štítok pre zásielku, zákazníkovi pošleme informačný HTML email o expedícii zásielky
- Sledujeme celý životný cyklus zásielky (Tracking) a vieme posielať emaily o nevyzdvihnutí zásielok - urgencia
- Vieme, kedy je zásielka doručená, vieme poslať ďakovný email alebo napríklad vystaviť faktúru po doručení zásielky
- Po doručení alebo vrátení zásielky vieme prepnúť stav objednávky na Vami zvolený
- Dávame štatistiky a podklady k tomu, koľko zásielok sa dnes doručuje, koľko je nedoručených
- Podporujeme priame napojenie dopravcov Česká pošta, PPL, DPD, GLS, WEDO, One By Allegro, GEIS, DPD SK, GLS SK, Slovenská pošta a další
- To všetko za bezkonkurenčnú cenu 0,5 € / zásielku
Objednávky
- Správa objednávok v jednoduchom rozhraní
- Bezchybná kompletizácia objednávok pomocou čítačky a na jedno kliknutie vytvoriť štítok k zásielke - možnosť pridať poznámku, kusy, veľkosť apod.
- Prepínanie stavov objednávok môžete riešiť aj nás a úplne automatizovane
- Objednávky a zásielky môžete tlačiť rovno na tlačiareň bez nutnosti sťahovania a otvárania PDF
Fakturácia
- Podpora viacerých fakturačných firiem v iba systéme, viac bankových účtov, viac číselných radov apod.
- Vystavíte faktúru/zálohovú alebo proforma faktúru, opravný daňový doklad, a to všetko automatizovane
- Automaticky párujeme platby s bankovým účtom čiže hneď viete, kto Vám zaplatil
- Z objednávky si vytvoríte faktúru na jedno kliknutie
- Faktúry vieme exportovať do ISDOC, POHODA, FAKTUROID a ďalších softvér
Automatizácia
- Náš prepracovaný systém pravidiel umožňuje vytvoriť automatizáciu najbežnejších činností
- Napríklad:
- Po zaplatení zašle faktúru
- Keď má objednávka platbu kartou a je nezaplatená x minút/hodín, vystav faktúru a pošli emailom
- Zmení stav objednávky podľa nadefinovaných podmienok
- Postupne pridávame ďalšie podmienky, akcie a funkcie
Sklady - práve pripravujeme
- Definícia skladu, lokácií, pozícií
- Evidencia šarží, výrobných čísel, expirácií
- Príjemky, výdajky, rezervácie, kompletný prehľad nad skladom
- Iventúry po sektoroch, po častiach apod.
- Automatická expedícia z objednávok
- Práca so mobilnými terminálmi (Zebra, Chainway, ..) pomocou vlastnej Android aplikácie
- Picking produktov z viacerých objednávok - rôzne stratégie pickingu
To všetko nájdete v jednom systéme bez nutnosti využitia napojenia iných externých systémov.
Ako môžem aktivovať a používať doplnok?
Aktivácia doplnku a jeho následná prevádzka je veľmi jednoduchá a bezproblémová. Pre správne využívanie doplnku je potrebné mať vytvorený účet v našej službe Balíkuj. Odporúčame si najskôr vytvoriť účet v Balíkuj a aktivovať napojenie na vybraných dopravcov. Ďalšie informácie a návody ohľadom prepojenia Upgates a Balíkuj nájdete v našej dokumentácii.
Samotná aktivácia overeného doplnku v Upgates prebieha pomocou aktivačného tlačidla v administrácii Upgates -> Doplnky.
Po kliknutí na tlačidlo Aktivovať dôjde k presmerovaniu do našej aplikácie, kde je potrebné:
- Prihlásiť sa k svojmu existujúcemu účtu Balíkuj
alebo - Vytvoriť nový účet Balikuj
Akonáhle budete mať aktivovaný doplnok, radi Vám pomôžeme s nastavením integrácie na Váš e-shop úplne zadarmo.
Pomôžeme Vám úplne zadarmo:
- Nastaviť dopravcu + prepojenie dopravy na e-shope
- Nastaviť expedíciu a správu objednávok
- Nastaviť automatizáciu a prepínanie stavov
- Aktivovať fakturačný systém
- A mnoho ďalšieho
Viac informácií nájdete aj v sekcii našej dokumentácie na https://docs.balikuj.cz, kedy inštalácii a nastaveniu Upgates sa venujeme v článku https://docs.balikuj.cz/docs/application/upgates.
Pokiaľ budete mať záujem, pripravujeme postupne nové video návody na našom YouTube kanále https://www.youtube.com/@Balikuj.
Prečo si vybrať práve tento doplnok a aké sú jeho konkurenčné výhody?
Vďaka Overenému doplnku Balíkuj získate mnoho unikátnych možností, ktoré inde v jednom systéme nenájdete:
- Správa objednávok aj z viacerých rôznych e-shopov
- Vytvorenie zásielok z objednávok alebo pokročilé vytvorenie zásielok v jednom rozhraní pre všetkých dopravcov
- Sledovanie (Tracking) zásielok s možnosťou upozornenia
- Pravidlá a akcie pre automatizáciu procesov na eshope
- Prepojenie tlačiarní zo svojho PC priamo do Balíkuj
- Fakturácia, zálohové faktúry, opravné daňové doklady (práve pripravujeme)
- Reklamácia - kompletné riešenie reklamácií, obrázkov, vrátane napojenia na e-shop (práve pripravujeme)
- Sklady a logistika (práve pripravujeme)
- Exporty a importy z dodávateľských súborov/feedov(práve pripravujeme)
Je tento doplnok pre vás vhodný?
Kedy službu využijem
- Chcem automatizovať expedíciu zásielok a mať prehľad o tom, ktoré zásielky sú nevyzdvihnuté, problémové
- Chcem informovať zákazníkov o priebehu expedície a doručení zásielok pomocou HTML emailov
- Chcem bezchybne kompletizovať objednávky
- Chcem vystavovať faktúry a využívať kompletný fakturačný systém s párovaním platieb
- Chcem generovať štítky v PDF, ZPL
- Chcem spracovávať objednávky z niekoľkých eshopov v jednom rozhraní
- Chcem si vytvoriť pravidlá na objednávky alebo zásielky s akciou na zmenu stavu, zaslanie emailu, zaslanie emailovej šablóny, zaslanie POST requestu
- Chcem tlačiť štítky a objednávky priamo z webovej aplikácie na tlačiarni (napr. v sklade) bez nutnosti sťahovania, otvárania a tlačenia PDF súboru
Kde nájdem podporu
Snažíme sa byť ľuďom čo najviac nápomocní a ponúkame preto hneď niekoľko druhov podpory:
- Telefonicky
- Emailom na https://app.balikuj.cz/help/main
- Naša dokumentácia k službe na https://docs.balikuj.cz
Pomôžete nám vylepšiť službu?
Snažíme sa robiť službu hlavne pre vás. Zákazník je pre nás vždy na prvom mieste, a preto budeme radi, pokiaľ sa s nami podelíte o svoje nápady, rady alebo pripomienky. Všetko sa pokúsime čo najskôr zapracovať. Písať svoje pripomienky nám môžete do diskusného fóra priamo v našej administrácii na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.
Čo ešte môžete získať?
Pomôžete nám vylepšiť službu?
Snažíme sa robiť službu hlavne pre vás. Zákazník je pre nás vždy na prvom mieste, a preto budeme radi, pokiaľ sa s nami podelíte o svoje nápady, rady alebo pripomienky. Všetko sa pokúsime čo najskôr zapracovať. Písať svoje pripomienky nám môžete do diskusného fóra priamo v našej administrácii na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.
Posledná aktualizácia:
Verzia 2 (04.01.2025)
- Sprístupnenie plných práv k stavom objednávok (založenie, zmazanie, zmena)
- Zrušenie práce s products
- Expedičný systém
- Logistika
- Prepojenie s dopravcami
- Tlač štítkov
- Trasovanie zásielok
- Inventúra
- Čítačka
- Fakturačný systém