SupportBox

  • Prenos informácií o objednávke a zákazníkovi do SupportBoxu

Zjednodušte komunikáciu so zákazníkmi! Vďaka SupportBoxu a prepojeniu s Upgates vidíte všetky informácie o prijatých správach bez toho, aby ste sa museli preklikávať do administrácie e-shopu. Okrem toho budete mať správy zo všetkých kanálov v jednom prehľadnom prostredí.

  • Vďaka službe SupportBox môžete urýchliť a zlepšiť komunikáciu s klientmi
  • Všetku komunikáciu so zákazníkmi budete mať na jednom mieste
  • Spoločný e-mail, chatbot, Messenger, Instagram a telefónna ústredňa pre vašu webovú stránku
  • Funkcie umelej inteligencie vytvárajú odpovede, prekladajú správy, sumarizujú komunikáciu alebo prepisujú hovory, takže ich nemusíte
  • Vidieť informácie o objednávkach zákazníkov pre každú správu
  • Zobrazenie celkovej sumy, ktorú u vás zákazník utratil 
  • Tiež každú jednu objednávku a či je zaplatená a odoslaná
  • Uľahčujeme vám delegovanie a automatizáciu komunikácie
  • Samozrejme, získate aj podrobné štatistiky a podrobné informácie o každej konverzácii
  • Jednoduchá predpripravená integrácia s Upgates a ďalšími nástrojmi

Všetko na jednom mieste

Zákazníci radi píšu do viacerých kanálov naraz. Najprv chatujú, potom vám pošlú e-mail a po piatich minútach vám zavolajú bez odpovede. Okrem toho vám niekto pošle otázku na vašu stránku na Facebooku alebo Instagrame. Viacero kanálov, ale stále tí istí zákazníci s často podobnými otázkami. Preto nepristupujte ku každému kanálu zvlášť a všetky správy držte pohromade. Všetko vyriešite rýchlejšie a navyše sa vyhnete duplicitným činnostiam a odpovediam. Navyše spolu s AI a tlačidlovými chabotmi na e-shope automaticky vybavíte veľkú časť dopytov.

S aplikáciou SupportBox budete mať jeden nástroj na e-maily, chatboty a telefonáty. Každý operátor tak zvládne viac práce a nemusí sa učiť s viacerými nástrojmi a rôznymi prostrediami.

Dokonalý prehľad a história na dosah ruky

Zjednodušte si prácu, ako sa len dá! Hneď po prijatí novej správy uvidíte hneď vedľa poslednú objednávku zákazníka, jeho údaje a kompletnú históriu vo všetkých kanáloch. Podobne stačí kliknúť na číslo objednávky a prejdete priamo do jej administrácie v službe Upgates alebo do prehľadu všetkých objednávok zákazníka.

Ušetríte čas pri prepínaní, sledovaní, kopírovaní a opätovnom písaní. Všetko máte jednoducho na dosah ruky.

Funkcie AI a chatboty

Funkcie umelej inteligencie a chatboty poskytujú spôsob, ako ušetriť čas a zvýšiť efektivitu. Umelá inteligencia za vás napíše e-maily, preformuluje tón správy, preloží texty do rôznych jazykov bez toho, aby ste ich museli kopírovať do prekladača, alebo zapíše detaily hovorov a konverzácií do poznámok. Tieto funkcie vám ušetria drahocenné minúty, ktoré môžete venovať dôležitejším veciam.

ai-doplneni-textu.pngai-preformulovani-textu.png

ai-automaticky-preklad.pngai-prepis-hlasu.png

Až 60 % zákazníckych otázok dokážu efektívne spracovať chatboty s umelou inteligenciou. Samostatný chatbot s umelou inteligenciou používa informácie, ktoré mu poskytnete, aby sa naučil odpovedať. Vďaka tomu odpovedá relevantne a presne a na živého operátora sa prepne len vtedy, keď nemá potrebné informácie.

Messenger + Instagram

Reagujte na správy zákazníkov z viacerých rôznych stránok na Facebooku a Instagrame z jedného nástroja. Nič vám neunikne a vďaka poznámkam pripojeným ku každej konverzácii budete vždy presne vedieť, o čom konverzácia bola a ako máte na zákazníka nadviazať. Nemusíte sa teda stresovať tým, odkiaľ a od koho správy prichádzajú.

Pripravenosť pracovať v tímoch

Viacero operátorov, viacero lokalít alebo viacero jazykov? Nezáleží na tom, SupportBox vám pomôže so všetkým.

Vytvorte si automatické pravidlá na priradenie dotazov správnym kolegom; dotaz na reklamáciu pôjde vždy jednému operátorovi, dotaz na dostupnosť druhému. Ako manažér môžete tiež v reálnom čase vidieť, kto je ako zaneprázdnený, a ľahko upraviť pridelenie.

Nemôže jeden operátor kompletne vyriešiť celý dopyt a musí ho odovzdať kolegovi? Jednoducho - stačí ho pridať do konverzácie a on ju bez problémov prevezme v tom istom okne chatu alebo e-mailovom vlákne.

Automatizácia

SupportBox vám ušetrí čas, či už ide o automatické triedenie prichádzajúcich správ správ správnym operátorom, predpripravené šablóny alebo integráciu s Upgates a ďalšími populárnymi nástrojmi v Českej republike. 

Sledovanie, kopírovanie a prepisovanie urobíme za vás, takže sa môžete venovať dôležitejšej práci pri vybavovaní požiadaviek.

Jednoduchý cenník bez záväzkov

Každý e-shop je iný a má iné potreby. SupportBox funguje na jednoduchom princípe, že platíte len za kanály a používateľov, ktorých skutočne využívate. Máte jedného operátora na chate, ale troch na e-maile a jedného na telefóne? Platíte len im, žiadne „mŕtve duše“ a nutnosť platiť za všetky nástroje pre všetkých alebo minimálny výkon.

Navyše si všetko môžete jednoducho prispôsobiť sami v administrácii. Vybudujte si počet používateľov na sezónu a potom sa vráťte na pôvodnú úroveň. Jednoducho a flexibilne.

cenik.png?v=2

  • Každý e-shop, v ktorom sa na komunikácii so zákazníkmi podieľa viac ako jedna osoba.
       Získate jednoduchý a podrobný prehľad o všetkej komunikácii a tiketoch a uľahčíte prácu a spoluprácu všetkým operátorom v tíme.
  • Každý e-shop, ktorý používa na komunikáciu so zákazníkmi viac ako jeden kanál.
       Získate jedno miesto, na ktorom si ľahko zobrazíte všetku komunikáciu zo všetkých kanálov. Navyše budete mať jedno vlákno s celou históriou daného zákazníka.
  • Ak chcete ušetriť čas operátorov a zefektívniť ich prácu.
       Väčšine klientov ušetríme každému operátorovi niekoľko hodín týždenne, ktoré by strávili prepisovaním, kopírovaním a sledovaním. Tento čas venujte skutočnej komunikácii alebo iným dôležitejším činnostiam.
  • Ak chcete svojim zákazníkom ponúknuť živý chat / chatbota na svojej stránke.
       Vedeli ste, že len 19 % českých e-shopov využíva live chat? Predbehnite svoju konkurenciu a ponúknite návštevníkom najrýchlejší a najjednoduchší spôsob komunikácie.