Retino

  • Jednoduché vytváranie Reklamácií, Vratiek a ďalších prípadov zákazníkom
  • Správa vytvorených prípadov a refundácia
  • Sledovanie termínov a komunikácia so zákazníkom

Retino je samoobsluha pre vratky a reklamácie, ktorá zákazníka nenúti tlačiť a zaistí moderné a efektívne zahájenie spätného procesu. Pomôžeme riešiť vratky a reklamácie rýchlejšie ako kedykoľvek predtým a to na jednom mieste v prehľadnej administrácii. V doplnku vidíte všetky aktuálne otvorené prípady, objednané dopravy, termíny, históriu zákazníkov, štatistiky vrátení tovaru a mnoho ďalšieho.

Prepojenie prenajímaných e-shopov Upgates s aplikáciou  Retino umožní:

  • Ušetriť 75% vášho času stráveného riešením refundácií a reklamácií
  • Automatizovať komunikáciu, vytváranie protokolov alebo refundáciou
  • Zaviesť dokonalý poriadok evidenciou stavov a strážením termínov
  • Vyriešiť spätnú dopravu v samoobsluhe pre zákazníkov</span >
  • Cez API alebo webhooky automatizovať vytváranie dobropisov
  • Kontrolovať štatistiky vrátení a zákaznícku spokojnosť
  • Rýchle spustenie bez zložitej integrácie!
  • Získať najlepšiu podporu pre vaše spätné procesy ❤️

 

Funkcia tohto doplnku:
  • Reklamácia
  • Vratky
  • Refundácia