Retino

  • Prenos objednávok do Retino pre overenie správnosti zadávania jednotlivých prípadov

Čo vám doplnok prinesie?

Retino zjednocuje ponákupnú starostlivosť na jedno miesto a ponúka dve hlavné služby. Retino Tracking – prehľad o zásielkach na trase E-shop → Zákazník a druhou službou je automatizovaná správa vratiek a reklamácií od A do Z.

  • Sledovanie všetkých zásielok na trase E-SHOP → ZÁKAZNÍK naprieč dopravcami
  • Kompletná správa vrátení a reklamácií vrátane samoobslužného procesu bez tlačených formulárov
  • Automatizovaná komunikácia znižuje dopyt na zákaznícku podporu
  • Riešenie spätnej dopravy vrátane zahraničnej
  • Refundácia na pár kliknutí pre rýchle vybavenie vrátení a reklamácií
  • Dokonalý prehľad – aktuálne stavy, termíny, notifikácie
  • Predĺženie úložnej doby zásielky pomôže znížiť počet nevyzdvihnutých zásielok
  • Včasné upozornenie na problémové zásielky zlepší zákaznícku spokojnosť
  • Detailné dáta o dopravcoch a zásielkach – výkon dopravcov, návratovosť, problematické zásielky

Ako môžem aktivovať a používať doplnok?

Aktivujte doplnok v administrácii vášho e-shopu a následne sa zaregistrujte v aplikácii Retino. Vďaka plnej integrácii nie je potrebná žiadna ďalšia inštalácia. Pri registrácii si vyberiete, ktoré služby chcete využívať – Retino vratky a reklamácie, Retino Tracking, alebo obe služby súčasne. Pre každú službu je k dispozícii 14-dňová skúšobná lehota zadarmo. Postup pre aktiváciu doplnku nájdete v našej nápovede.

Retino má, rovnako ako väčšina externých služieb, svoj vlastný cenník.

API a Webhooky

Retino aplikáciu môžete prepojiť s vašimi ďalšími systémami. Či už chcete byť informovaní o stave zásielky, dostávať zoznam problémových alebo stratených zásielok, alebo pripraviť váš sklad na vracajúce sa nevyzdvihnuté zásielky, naše API a Webhooky vám s tým pomôžu.

Prečo si vybrať práve tento doplnok a aké sú jeho konkurenčné výhody?

Vďaka doplnku prepojíte svoj obchod s komplexným riešením ponákupnej starostlivosti. Na jednom mieste získate všetko pre optimalizáciu vašich logistických procesov a efektívnu správu spätných procesov.

Retino Tracking

  • Zníži počet nevyzdvihnutých zásielok pomocou automatizácie
  • Menej otázok na podporu vďaka informatívnym automatickým e-mailom
  • Upozorní na problémové zásielky skôr, než zákazník, a to vďaka filtru a analytikám
  • Presné dáta nielen o výkone dopravcov optimalizujú logistiku
  • Všetky zásielky na jednom mieste (napríklad dopravcami aj krajinami)

Retino Vratky a reklamácie

Vďaka doplnku Retino prepojíte svoj obchod s rozhraním pre správu reklamácií a vratiek, kde získate všetky informácie o prípadoch na jednom mieste. Zákazníci môžu reklamácie či vratky zakladať online priamo na vašom webe pomocou portálu (bez nutnosti tlačeného formulára). Zároveň si môžu objednať spätnú dopravu (vrátane zahraničnej), ktorú môže uhradiť zákazník alebo vy. Už žiadne zásielky na nesprávnej adrese. Komunikácia, riešenie spätnej dopravy, refundácie na pár kliknutí a prehľadná analytika.

  • Moderná online samoobsluha pre zákazníkov
  • Všetky vratky a reklamácie na jednom mieste
  • Vyrieši spätnú dopravu vrátane tej zahraničnej
  • Automatizuje komunikáciu a vytvára protokoly
  • Refundácie na pár kliknutí
  • Zaistí dokonalý poriadok evidenciou stavov a strážením termínov
  • Dokonalá analytika pre efektívnejšiu správu e-shopu

Je tento doplnok pre vás vhodný?

Doplnok Retino je ideálny pre každý e-shop, ktorý chce zlepšiť ponákupnú starostlivosť a tým zvýšiť retenciu zákazníkov. Je vhodný pre e-shopy, ktoré chcú mať kontrolu nad všetkými odoslanými zásielkami a zefektívniť svoju logistiku. Retino ocenia najmä e-shopy, ktoré potrebujú riešiť viac vratiek a reklamácií z jedného miesta a ušetriť až 75 % času. Vďaka kombinácii oboch služieb získate komplexný nástroj pre profesionálnu ponákupnú starostlivosť o zákazníkov.

Posledná aktualizácia:

Verzia 2 (17.03.2025)
Funkcia tohto doplnku:
  • Prepojenie s dopravcami
  • Trasovanie zásielok
  • Reklamácia
  • Vratky
  • Refundácia