Incomaker

  • Vkladá konverzný kód pre monitoring správania zákazníkov
  • Oslovenie zákazníkov cez e-maily, SMS, sociálne siete, on-site widgety a ďalšie kanály
  • Automatizácia scenárov retenčného marketingu
  • Zber dát pre dátové analýzy a umelú inteligenciu pre automatizáciu kampaní

Čo vám doplnok prinesie?

Incomaker je pokročilý nástroj s AI pre retenčný marketing. Využíva dáta z e-shopu a ďalších systémov na automatizáciu retenčného marketingu, od zachytenia a identifikácie náhodného návštevníka, cez jeho nasmerovanie k prvému nákupu, upselling, riadenie zákazníckej spokojnosti, motiváciu k opakovaným nákupom, až po využitie zákazníka na šírenie pozitívnych referencií. Používa e-mail, SMS, sociálne siete a on-site prvky priamo na e-shope, pričom využíva AI na generovanie dodatočných tržieb.

Hlavné vlastnosti Incomakeru:

  1. Zmeňte náhodných návštevníkov na zákazníkov

    Nenechajte príležitosti uniknúť. Incomaker zbiera kontakty pomocou vyskakovacích okien, formulárov, informácií z e-shopu a ďalších kanálov. Identifikuje návštevníkov, profiluje ich a potom na nich automaticky zameriava kampane. Umožňuje zbieranie kontaktov z facebookových reklám pomocou Leads Ads alebo prihlásenie sa na notifikácie. Všetko je v súlade s GDPR a zákonom o elektronických komunikáciách (cookies).

  2. Nie sme všetci rovnakí: Zabezpečte si pozornosť personalizáciou

    Buďte v komunikácii osobní. Incomaker zabezpečí správnu komunikáciu so správnym zákazníkom v správnom čase. Uľahčuje tvorbu obsahu bez ohľadu na počet e-shopov či jazykových verzií, ktoré prevádzkujete. Vždy bude so zákazníkom hovoriť jeho jazykom, vyberať pre neho vhodné produkty a ukazovať mu personalizované ceny. Vyššia personalizácia prináša viac konverzií.

    • Komunikácia v jazyku zákazníka
    • Skloňovanie textu
    • Oslovovanie menom
    • Personalizované ponuky produktov
    • Personalizované ceny a meny
  3. Presvedčte zákazníka k prvému nákupu

    Individuálna zľava na prvý nákup, automatizácia opusteného košíka e-mailom, na sociálnych sieťach alebo SMS môže pomôcť nasmerovať váhajúceho zákazníka k prvému nákupu a zachrániť 8-10 % predajov, ktoré by inak neprebehli. Produktové widgety môžu personalizovať ponuku produktov priamo na e-shope alebo navrhnúť produkty na upselling. Informačné pruhy a notifikácie upozornia na akcie a zvýšia pocit naliehavosti. Incomaker pomôže doviezť zákazníka k prvému nákupu.

  4. Komunikujte priebežne, pokročilé segmentačné metódy umožnia presnejšie cielenie na zákazníkov

    Incomaker má najhlbšiu dátovú integráciu s e-shopmi a dokáže tieto dáta plne využívať. Segmentácia zákazníkov na základe ich vlastností, predchádzajúceho nákupného správania, geolokácie, správania na webe, reakcií na kampane, kontextuálnosti, lead scoringu, RFM segmentov, kohort, nákupných person a mnohých ďalších možností umožňuje realizovať aj najnáročnejšie marketingové stratégie bez potreby profesionálnych dátových analytikov.

    Incomaker tiež dokáže vybrať najvhodnejšie skupiny zákazníkov pre vybranú množinu produktov, čo výrazne zlepšuje zásah a zabraňuje obťažovaniu nerelevantných zákazníkov. Komunikujte priebežne personalizované ponuky všetkými dostupnými kanálmi. Automatické príspevky na sociálnych sieťach šetria čas marketérov.

    Môžeme pohodlne komunikovať so zákazníkmi všetkými kanálmi:

    • E-mail
    • SMS
    • Sociálne siete
    • On-site prvky na webe
    • Vyskakovacie okná (pop-upy)
    • Landing page
    • Integrácia externých nástrojov
  5. Sledujte spokojnosť po prvom nákupe a časom privedte zákazníka späť

    Incomaker môže zákazníkovi poslať sekvenciu e-mailov po prvom nákupe, ktoré mu napríklad vysvetlia výhody e-shopu oproti konkurencii, reklamačné podmienky alebo ho pozvú do VIP klubu. Vyhodnotenie spokojnosti po obdržaní tovaru pomôže Incomaker predchádzať negatívnym recenziám na cenových porovnávačoch.

    Pri rýchloobrátkovom tovare Incomaker určí vzor zákazníkova správania a dokáže mu ponúknuť opakovaný nákup tovaru, ktorý sa mu čoskoro minie (tonery, detské plienky, krmivo pre zvieratá...).

    Incomaker umožňuje v každej fáze životného cyklu zákazníka komunikovať s ním optimálnym spôsobom kombináciou dostupných kanálov. Ponúka množstvo osvedčených scenárov alebo umožňuje vytvoriť akékoľvek vlastné workflow.

  6. Najlacnejší marketing je odporúčanie známeho

    Incomaker aktívne podporuje meranie zákazníckej spokojnosti. Na nespokojných zákazníkov upozorní zákaznícku podporu a dokáže reagovať napríklad na proces reklamácií. Aktívne motivuje spokojných zákazníkov, aby odporúčali e-shop a produkty svojim známym: s využitím všetkých dostupných kanálov.

  7. Dátovo-analytický modul a reporting

    Incomaker využíva dáta zo všetkých zdrojov na maximum. Dokáže čerpať dáta nielen z e-shopu alebo webu, blogu, ale aj z externých ERP, CRM a ďalších transakčných systémov. Umožňuje dáta čistiť, odstraňovať duplicity, dopĺňať adresy, geolokáciu, chybnú e-mailovú adresu a mnoho ďalšieho. Vykonáva pokročilú dátovú analytiku, zobrazuje výstupy v prehľadných reportoch a pripravuje ich na využitie v kampaniach a exportoch.

  8. Medzinárodné e-shopy

    Incomaker má pokročilú podporu rôznych jazykov a trhov. Naši zákazníci pôsobia prakticky po celej Európe. Incomaker rešpektuje rôzne jazyky, meny a kultúry. So zákazníkom bude vždy komunikovať v jeho jazyku a zohľadňovať jeho zvyky (napr. individuálne kalendáre sviatkov pre viac než 15 krajín). Viac e-shopov môžete spravovať buď samostatne, alebo spoločne – presne tak, ako to vyhovuje vašej marketingovej stratégii.

Ako môžem aktivovať a používať doplnok?

  • V sekcii Doplnky v administrácii Upgates vyhľadajte „Incomaker“.
  • Kliknite na tlačidlo Aktivovať.
  • Ak ešte nemáte účet, bude vám vytvorený v Incomakeri a dostanete e-mail s inštrukciami na prihlásenie a ďalšie nastavenie.
  • Incomaker bude raz denne pomocou doplnku sťahovať dáta z vášho e-shopu, aby ste ich mohli používať na cielenie kampaní.

Prečo si vybrať práve tento doplnok a aké sú jeho konkurenčné výhody?

Prečo si vybrať Incomaker?

  • Zaručený pozitívny ROI – Incomaker garantuje pozitívny ROI do 6–8 týždňov.
  • Zákaznícka podpora v češtine – Naša zákaznícka podpora je k dispozícii každý pracovný deň a vždy radi pomôžeme s akýmikoľvek problémami. Taktiež radi poradíme s vašou stratégiou udržania zákazníkov, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky.
  • Spoľahlivá doručiteľnosť vďaka našej vlastnej emailovej infraštruktúre.
  • Integrácia rôznych marketingových nástrojov – All-in-one riešenie, nie je potrebné platiť samostatne za email marketing, SMS bránu, pop-upy, analytické a reportovacie nástroje ani za školenie vášho personálu na viacerých platformách.
  • Podpora integrácie viacerých e-shopov v rámci jedného užívateľského účtu.

Je tento doplnok pre vás vhodný?

Pre koho je doplnok určený?

Incomaker je určený pre e-shopy v B2C alebo B2B firmách predávajúcich sortiment s vysokým dopytom.

Incomaker je pre vás dokonalým riešením, ak sa stretávate aspoň s jedným z nasledujúcich problémov:

  • Nie ste spokojní s výkonom vášho digitálneho marketingu.
  • Utrácate príliš veľa peňazí za internetovú reklamu.
  • Prevádzkujete etablovaný e-shop alebo viac e-shopov a ďalšie weby a blogy.
  • Pôsobíte na viacerých trhoch a obsluhujete zákazníkov hovoriacich rôznymi jazykmi, alebo máte ambíciu expandovať na medzinárodnú úroveň.
  • Vaši digitálni marketéri sú zahltení.
  • Pracujete v tíme alebo v spolupráci s agentúrou a neustále bojujete s odovzdávaním podkladov a schvaľovaním kampaní.

Incomaker nie je závislý na aktivácii iného doplnku či šablóny.

Funkcia tohto doplnku:
  • Opustené košíky
  • Blahoželanie k sviatkom
  • SMS
  • Sociálne siete
  • Retenčný marketing
  • Umelá inteligencia
  • pop-up notifikácie
  • Personalizované produkty
  • Personalizované ceny
Doplnok umožňuje propojenie na tieto služby: