ABRA Flexi

Prepája objednávky, produkty a stavy zásob e-shopu z platformy Upgates a účtovného systému ABRA Flexi.

Premostenie automatizuje:

- prevody produktov do alebo z účtovníctva ABRA Flexi (niekedy budete potrebovať samostatný tok prevodu produktov Upgates),
- prenáša objednávky do systému ABRA Flexi vrátane ich zmien,
- rezervuje tovar z prijatých objednávok v systéme ABRA Flexi,
- prenáša stav zásob z ABRA Flexi do e-shopu Upgates.

Premostenie dokáže pracovať aj s variantmi výrobkov a viacerými skladmi.

Mostík je možné využiť aj pri prepojení viacerých e-shopov alebo ich jazykových mutácií na jednu účtovanú firmu v ABRA Flexi.

Vydané faktúry. Môžete využiť scenár prenosu vydaných faktúr v Upgates do ABRA Flexi alebo využiť scenár automatickej tvorby faktúr v ABRA Flexi na základe prijatých objednávok.

Čo vám doplnok prinesie?

Tento doplnok vás prepojí medzi platformou Upgates a účtovným systémom ABRA Flexi.

O ABRA Flexi

  • Praktický účtovný program
  • Určený pre živnostníkov a menšie firmy
  • Adresár, kontakty, banka a pokladňa, EET, fakturácia, daňová evidencia a jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, evidencia majetku, mzdy a personalistika, skladové hospodárstvo.
  • Možnosť vyskúšať ľubovoľný variant na mesiac zadarmo
  • www.abra.eu

Účtovný softvér ABRA FlexiBee je určený pre živnostníkov a menšie firmy. Môžete k nemu pristupovať odkiaľkoľvek prostredníctvom operačných systémov Windows, Mac a Linux. Klienti si môžu vybrať z niekoľkých variantov, a to Basic, Business alebo Premium, podľa potrieb svojej firmy. Klienti vo FlexiBee nájdu správu faktúr, správu majetku, personalistiku a mzdy, skladové hospodárstvo a cenníky, evidenciu obchodných partnerov atď.

Existuje mnoho účtovných softvérov. Ak majú viacero agend, zvyčajne si ich musíte stiahnuť do svojho počítača. Ak pracujú online, často ponúkajú len obmedzený počet funkcií. Keď však podnikáte a máte pod sebou tím ľudí, potrebujete viac. Softvér, ktorý toho dokáže veľa a zároveň sa k nemu môžete kedykoľvek a kdekoľvek pripojiť. Práve preto je tu ABRA Flexi.

ABRA Flexi používa viac ako 20 000 spokojných používateľov. Každý variant si môžete prenajať alebo zakúpiť s pravidelným ročným obnovovaním podpory. Výhody všetkých variantov: neobmedzený počet firiem. Neobmedzený počet dokladov. Neobmedzený počet používateľov na čítanie. ABRA Flexi vám pomôže realizovať vaše plány na riadenie firmy inak ako ostatní. Kreatívnym nápadom dáva potrebný technologický základ.

Nápady sú základom úspechu. So systémom Flexi pre ne máte zázemie.

Ako môžem aktivovať a používať doplnok?

Inštaláciu doplnku si môžete objednať u Dativery prostredníctvom e-mailu: obchod@dativery.com, cena inštalácie pracovníkom Dativery je 20 390 Kč.

Spoločnosť Dativery ponúka technicky zdatným používateľom aj možnosť nainštalovať si doplnok sami. Stačí otvoriť doplnok v programe Upgates, kde budete presmerovaní na aplikáciu. Tu sa vám zobrazia scenáre pripojenia, ktoré vás prevedú jednotlivými krokmi. Musíte však rozumieť integráciám a spôsobu ich implementácie. 

Doplnok na webovej lokalite Dativery - scenár vlastnej inštaláci.

Prečo si vybrať práve tento doplnok a aké sú jeho konkurenčné výhody?

Hlavnými výhodami doplnku sú:

  • Efektívna automatizácia: automatizuje prenos produktov, objednávok a zásob, čím znižuje množstvo manuálnej práce a eliminuje chyby.
  • Komplexná podpora skladov a variantov.
  • Jednoduchšia správa viacerých e-shopov.
  • Flexibilné možnosti fakturácie: možnosť prispôsobenia funkcií pridaním scenárov prenosu a vytvárania faktúr na základe prijatých objednávok.
  • Celkové zjednodušenie správy e-shopu a účtovníctva: poskytuje jednoduché a efektívne riešenie na synchronizáciu e-shopu s účtovným systémom ABRA Flexi. 

Je tento doplnok pre vás vhodný?

Doplnok je vhodný pre firmy, ktoré hľadajú spôsob, ako automatizovať prepojenie svojho e-shopu s účtovníctvom, s dôrazom na správu skladu, objednávok a produktov.

Čo ešte môžete získať?

Požiadavky na pripojenie: Možnosť inštalácie ABRA Flexi na lokálny počítač nie je možné využiť na integráciu.

Posledná aktualizácia:

Verzia 2 (06.01.2025)
Funkcia tohto doplnku:
  • Správa skladu
  • Inventúra
  • Správa objednávok
  • Fakturačný systém
Doplnok umožňuje propojenie na tieto služby: